19.7.2013

Essie Naughty Nautical -kokoelma


Essien tämä kesän meriteemainen kokoelma* on monelle varmasti jo tuttu, mutta esittelen nyt nämä pirteän värikkäät lakat kuitenkin kuten olin suunnitellut. Minulla on ollut vähän ongelmia tietokoneen kanssa, mutta nyt nämä ongelmat ovat onneksi taas ainakin vähäksi aikaa ohi *koputtaa puuta*. Nyt itseasiassa kirjoittelenkin tätä ihan upouudella ja ihanan sulavalla ja tehokkaalla koneistolla.  Jospa saisin nyt vihdoinkin nuo miljoonat odottelevat postauksetkin ulos, kun ei tarvitse enää lainata miehekkeen konetta bloggaamiseen :D No mutta mennäänpä sitten itse aiheeseen eli essien naughty nautical kesäkokoelmaan. Ja joo, lupaan että tämän jälkeen tulee myös lakkauksista postauksia :)


Tämäkin essien kokoelma tuli kivassa kestävässä pahvikotelossa, jossa lakat pysyvät nätisti omilla paikoillaan ja suojassa esim. postimatkan ajan. Tällä kertaa ne olivat ehkä vähän liiankin hyvin kiinni omissa koloissaan, koska minulla oli vaikeuksia saada lakkoja irti pakkauksesta :D Varsinkin ensimmäisen lakan irroittaminen oli hankalaa, kun kuitenkin vähän pelotti käyttää liikaa voimaa etten vahingossa hajota lakkaa tai kisko sitä niin lujaa irti, että se lentää lattialle tai jotain :D Huh, on mullakin ongelmat, haha :D


Tässä kokoelmassa on mukavassa suhteessa pastellisia ja vähän kirkkaampia sävyjä. Viidessä kokoelman lakassa on maltillisesti kaunista hopeista shimmeriä, ainut vihreä ankanpoikanen ilman kimalletta, on  limenvihreä the more the merrier. Vihreitä ja siniseen taittavia sävyjä on ymmärrettävästi meriteemasta johtuen useampi, eikä kyllä haittaa yhtään! :p Kokoelman nimikkolakka, naughty nautical, on kaunis keskitumma sinivihreä, joka on tietysti sitten myös vaikeasti kuvattava. Alla olevissa swatch-kuvissa se on aika oikean sävyinen, mutta se ei ole niin siniseen taittava ja vaalea kuten esim. ylempänä olevissa pullokuvissa. 


Essie kuvailee sävyjä näin:

-naughty nautical: Kauniin kimalteinen, merellisen turkoosi lakka johdattelee sinut rakkauden ulapalle ja kohti romanttista seikkailua.
-the more the merrier: Luksusjahti tarjoaa täydelliset puitteet kunnon kemuille ja mehevälle limenvihreälle.
-sunday funday: Hehkeä kauniisti kimaltava korallinsävy tuo arkeen enemmän kuin ripauksen luksusristeilyn ylellistä nautintoa.
-the girls are out: Valitse ujostelematta upea pioninpurppura, jota tehostaa ripaus kimalletta, ja rentoudu nauttimaan lempeästä merituulesta.
-full steam ahead: Tartu ruoriin ja lähde fantastiselle merimatkalle. Helmiäishohtoinen lempeä liila pitää tyylisi oikeassa kurssissa.
-rock the boat: Nyt on sinun tilausuutesi tarkistaa tyylille uusi kurssi. Kimalteinen hento sininen toimii kuin raikas pärske.

Hauskoja nimiä mun mielestä. Olenkohan vain outo vai onko ainakin pari niistä aika kaksimielisiä? :p The girls are out on ainakin mun mielestä tosi hauska :D Tykkään kyllä lakoista muutenkin sävyjensä puolesta, eikä niiden koostumuksessakaan minulla ole valitettavaa. Minäkin kyllä ihmettelen vähän, että miksi tuo limenvihreäraukka on jätetty ilman kimalletta? Olisi sekin hopeahippunsa ansainnut mun mielestä ;)



Mielestäni nämä sävyt näyttävät tosi kivoilta yhdessä. Yhdistinkin niistä jo kolme kesäiseen lakkaukseen, jonka esittelen seuraavaksi. Mitkä sävyt te yhdistäisitte näistä ja osaatteko arvata mitä minä käytin? ;)


*Saatu L'oréalilta

9 kommenttia:

  1. Nyt jäi kyllä himotuttamaan full steam ahead! Mä oon hankkinut jo the more the merrierin ja tietty kokoelman nimikkolakan. Mulla on joku pakkomielle noihin nimikkolakkoihin, aina tahdon ne. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Full steam ahead on kyllä tosi nätti! :) Kokoelmien nimikkolakat on kyllä yleensä ne kaikken "siisteimmät"/ hienoimmat ja varmaan juuri siksi ne onkin niitä nimikkolakkoja :D

      Poista
  2. Mun Essie-kokoelmat on viime aikoina suorastaan moninkertaistaneet itsensä, ja kyllähän tästäkin kokoelmasta ainakin yksi lakka on ostettava... :) Olen ihan älyttömän tykästynyt Essie-lakkojen laatuun, ne pysyy mulla kaikista lakoista parhaiten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munki mielestä essie-lakkojen laatu on tosi hyvä, ainakin suurimmaksi osaksi lakkoja!

      Poista
  3. Moikka! Mistä tilaat sun kynsikiekot ja noi tikut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eBaystähän nää on hankittu, kun sieltä niitä saa halvimmalla :p Kiekkoja oon kyllä ostanu joskus myös kotimaisista kynsikaupoista, esim. Mimaxilta. EBayssä on aina se riski, että laadust ei ole välttämättä takeita. Nää mun tikut tilasin tältä myyjältä: http://stores.ebay.com/tomtop-auction

      Poista
  4. Pakko ehkä hankkia muutama näistä! :)

    VastaaPoista

Kommentinne ovat tervetulleita, joten älkää ujostelko! :)

You can also leave your comment in English! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...