7.11.2011

Kauneusbloggaajien miittiin ilmoittautumisesta


Kauneus- ja kynsibloggaajien miitin ilmoittautumispäivämääräksi on nyt selvinnyt su 13.11. Käykää kurkkaamassa tarkemmat tiedot Piece of Panda blogista! :)


Käykää myös vilkaisemassa ja osallistumassa edellisen postaukseni arvontaan. Osallistumisista selvisi, että jostain syystä GFC :n lukija linkki ei aina tule näkyviin sivupalkkiin! :( En tiedä miksi? Oliskohan joku googlen ongelma? Tähän pitäisi auttaa sivun lataaminen (refresh) uudestaan. :)


3 kommenttia:

  1. Vitsi mä haluaisin tulla tuonne miittiin, mutta silloin olen juuri siellä Ranskassa... Mutta toisaalta never say never, ei tuokaan reissu ole niin varmaa vielä :D

    VastaaPoista
  2. Mä olen huomannut tuon GFC-laatikon puuttumisen omassa ja muiden blogeissa jo jonkun aikaa sitten, ja väittäisin että googlen/bloggerin/whatever päässä vika (taas). Se yleensä tulee näkyviin kun sivun päivittää (refresh), eli sinällään se on "pikku vika", mutta aika rasittava silti.

    VastaaPoista
  3. Mirssiina: Ahaa, eli se ei ole vielä varma. No jos saat ennen tuota ilmoittautumista tietää niin sittenhän voit ehkä päästäkin! :)

    Lumi: Ok, eli ei ole ainakaan mun vika :P On kyllä aivan p***** sanoisinko! :D Lisäsin tuohon teksiinkin tuon refresh -sanan, jos se vaikka selventää...

    VastaaPoista

Kommentinne ovat tervetulleita, joten älkää ujostelko! :)

You can also leave your comment in English! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...